Milé zákaznice a zákazníci,
vážím si každé objednávky, malé i velké, všechny se snažím vyřídit co nejrychleji to jde, viz. recenze, často vám i telefonuji a nabízím levnější poštovné u malinkých balíčků.
Jsem s vámi ráda a práce mě baví.
Ale co mě nebaví, je zvyšující se míra nepřevzatých dobírek, kdy pak většinou nespolehlivý zákazník nezvedne telefon, nereaguje na maily a dělá se mrtvým a neexistujícím.
Tyto prosím a žádám, aby zůstali v této pozici ještě před odesláním objednávky, zapomněli na mě, na celý eshop Vláčku a hráli si někde jinde!
Zkuste nedělat druhým to, co byste sami neměli rádi a neobjednávejte, pokud zboží nechcete. Nebo dejte vědět, že jste se spletli a já balíček neodešlu.
Věřte, že peníze vyhozené za zbytečné poštovné se dají využít jinak, třeba bych si mohla koupit kvalitnější foťák na focení produktů, nebo klidně nové boty každý měsíc.
Pokud jste poctivý zákazník a vždy si dobírky převezmete, omlouvám se, neberte si to osobně.
Pokud patříte do kategorie - Zapírající se zákazník, já nic, já muzikant, však oni si to dají do nákladů, nezchudnou, beztak se topí v penězích...a podobně, běžte radši na procházku do obchodu a kupte si to tam.
K této reakci mě donutila paní Soňa B., která si nepřevzala dobírku, objednala si další balíček, po domluvě jsem jí ho poslala znovu zdarma s druhou objednávkou...a reakce? Znovu si to nepřevzala. Takže 300Kč mínus.
A závěr? Buď zruším dobírky a tím hodím do jednoho pytle s paní Soňou B. i poctivé zákazníky, nebo to ještě vydržím a vy nepoctiví se polepšíte.
Dám vědět.
Slávka z Vláčku
P.S. Paní se ozvala, že pošle peníze za poštovné. Tak vše snad bude mít skoro dobrý konec.
P.S. - pokračování: Peníze za poštovné dorazily. Svět je ještě v pořádku :-). Děkuji.